Monday, October 30, 2006

30. oktoober
Eile käisime Pushkaris..jälle ostmas. Ostsin ühe vooditeki kuna mul oli külm magada, ühe hõbedase Kuukiviga varbarõnga jaühe Pashmina salli ja ühe india rahvusliku disain jaki, mis oli päris kallis, aga fantastiline disain ime ja ostsin sellepuhtalt ideede saamise pärast.Ja siis õhtul enne bussi proovisime BABA restoranis kolmepeale ühe special lassi, mis peaks siis olemamarihuana keefir või midagi sellist. Kuna jutud levisid, et see pidi väga karm jook olema siis võtsime kolmepeale ühe jaenne bussile minekut. No muidugi..oligi väga karm jook.. ma isegi poleks uskunud.. aga terve 4h bussisõitu oli naguüks värviline multifilm, ma isegi ei saanud aru kas magasin või olin üleval, igaljuhul ajutegevuses käis üks igavene action..Jaipuris, oli meil kolmel raskusi bussijaamast väljapääsu leidmisega, kusjuures Kasia oli seal bussijaamas jubama ei tea mitmendat korda..tiirlesime bussijaamas nagu ajutud, ei saanud aru kus väljapääs on.Kui koju jõudsin vajusin kohe magama, magasin õudsalthästi ja kordagi öö jooksul ei ärganud, tavaliselt ärakan iga öö korraks ülesse.
Täna seebiooperis: Korraldasime tehases pildistamise ja paigutasime töölisi ühes ruumist teise, ühtede masinate tagant teiste juurde,et saaks head pildid minu presentatsiooni ja kodulehekülje jaoks, mida ma neile teen. Boss ütles mulle, et ta hindab väga minu tööd..see on hea. Mul on siin päris suur võim ja tähtis osa arvamusel..niisiis võtsin kohe omale abilise , minu lemmik töölistüdruku kes mulle hennat teeb, ta aitas mind pildistamisel.Rääkis, et oli mulle toonud ükspäev oma venna sünnipäeva koogi , aga mind ei olnud tööl ja siis pidi andma selle ära.Olen aru saama hakanud, et ma olen nendele inimestele väga tähtis, isegi nendele kõrgklassi nõidadele...Mulle juba öeldi, et ma ei läheks ära ja pikendaks oma viisat "Me hakkame sind väga igatsema".

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aga see postitus oli ju lausa hubane.
Rahmeldamist on vist tõesti palju sul seal aga tundub, et saad ilusti hakkama!
Minumeelest need "nõiad" äkki algul lihtsalt võõristasid sind ja tundsid konkurentsi, umbes et neid imetletakse ehk vähem seevõrra?
Alati on ju nii kui võõrasse seltskonda minna ja teistest erineda?
Soovin paduvihma ja lund ning rahet! ;)

/see, kes siin saarel varem elas/

5:35 AM  

Post a Comment

<< Home