Thursday, October 26, 2006

26.oktoober

seebikas jätkub:
Eile sai mul passimisest ja naljategemisest ja laterdamisest kõrini ja lahkusin töölt pealelõunat,
lihtsalt läksin minema, sest keegi tööd ei teinud ja ainult üks töölisklassi klätshimine käis.
Aga mulle anti tagasi töölistüdruku saadetud kadumaläinud Hennamaalingu lehed, niisiis nädal aega olid need
kellegi käes.
Aga igati sitt päev oli ka, peale tööd kohe jälitas mind rattaga mingi loll mustard mees, kes tahtis suudluseid ja tahtis
teada kus ma elan jne...jälitas ja jälitas..kuni ma kurjalt karjusin, et jäta rahule ma olen abielus ja muidu mu
mees tuleb ja lööb su maha...noh siis ta veel paar sõna pobises ja vabandas ja pööras ümber. Olen aru saama hakanud,et
neid mustardeid saab eemale ajada ainult hirmutava jutuga, et ma olen abielus ja et mu mees on siin. Siis nad kaovad.

Ja täna õnneks jälle käib töö tavalise hooga, kõigil on kiire ja kellegil pole aega eriti lolli juttu ajada,
jumal tänatud.Seebiooperi muusika mängib, töölised töötavad ja lehvitavad ja ma olen rõõmus jälle.
Täna paar töölist jälle kutsuvad enda juurde külla. Oi, ma tahan väga minna, aga üksi peale tööd pole vist
eriti hea mõte minna. Kõik, minu sõbrad kes tulevad siia, viin teid tööliste peredesse külla. Siis näete elu.
Töölistüdruk Sunita kutsus mind täna oma venna sünnipäevale lõunapausi ajal, tahtis veel küsida mu kaastöötajate käest luba,
ütlesin et ei saa. Parem vusserdan salaja nendega, nagu päris seebikas.


27. oktoober

..jätkub:
tööjuures:
teen bossi assistendi tööd, kuna keegi arvutitest midagi ei tea ja ainus arvutipoiss on ära. vastan emailidele,
parandan arvutit.
messil kadumaläinud tellimusteraamatust- boss küsis minult täna selle kohta, ütlesin ausalt, et see on kadunud ja
olin väga imestunud, et temale keegi sellest midagi rääkinud polnud. Niisiis... nüüd kutsuti jutule kõik kes messiga
seotud. Nad mõtlesin muidugi kohe järgmise vale välja, et nad ikka otsivad seda, et see on olemas.. aga tegelikult on
see ammu prügikastis, me oleme sellest rääkinud.... ootan põnevusega, et mis lahenduse nad välja mõtlevad,
nägin juba sarnast raamatut ühe töötaja käes, aga see ei ole seesama, arvan, et nad meisterdavad mingi pseudo tellimuste-
raamatu ja näitavad bossile et see on see... ootan huviga lahendust.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home