Wednesday, October 25, 2006

24.oktoober.2006
raamatus või filmis?!!!
ohohohohohohohoooo. minust saab ilmselt hea näitleja pärast india kogemust; kui te vaid kujutaksite ettemissugune vusserdamine ja pusserdamine siin käib, nagu seebiooperis. seletan täpsemalt:
pühapäeval käis mul külas see väike vaene töölistüdruk Sunita kes mulle hennamaalinguid tegi.Leppisime kohtumise kokku, sest tahtsin teda oma koju kutsuda, kuna meil ei ole võimalik tööjuures suhelda. Ta tuligi, koos oma isaga, sest siin vanemad ei lubaoma tütreid üksi võõrasse kohta, isa oli turvalisuseks kaasas. ta on väga ilus väike tüdruk, 19. aastane, agaabielus ja vist ei ela oma abikaasaga koos kuna "abikaasa halb". Niisiis ta tegi 3 tundi minule ja mu korterikaaslasele Kasiale hennamaalinguid, samalajal tema isa ootas õues liivahunnikus.Me ei julgenud teda sisse kutsuda, kuna mu töökaaslased tööjuures hirmutasid et kõik töölised on halvad ja neidei tohi usaldada...niisiis natuke kartsin ka Sunitat kutsuda oma koju.. aga miski käskis mul seda teha ja miski ütles mulle et ta on hea tüdruk ja et mul on temalt midagi õppida ja temale midagi õpetada.Kasia oli vaimustuses tema maalingutest, mina olin hirmul, sest järgmine päev tuli mul seletada tööjuureskõrgklassi kaastöötajatele, kes mulle maalinguid teeb. Kuna ma ei või sõbrustada töölisklassiga siis mõtlesin ,etütlen et meie perekond tegi ja asi klaar. ütlesingi. ja keelasin Sunital teistele töölistele rääkida, et ta minu juures käis.eks näib, mis saab ja keda usaldada saab...ja see pole veel kõik sain töölistüdruku jutust aru, et ta andis ühe hennamaalingu raamatu raseda Sunita (kõrgklassi Sunitatekstiilidisaineri) kätte, et too annaks selle minule ja SEE rase Sunita ei ole seda siiamaani teinud ja millegipärastma arvan, et ta ei anna seda raamatut mulle (kadedus,klassivahe)....kuna juba nädalapärast läheb ta raseduspuhkusele..aga igaljuhul on minu käes võim, sest rikas rase SUnita vajab minu teeneid, kuna tahab koos minuga eksportidatekstiile euroopasse ja teha mingitmoodi äri. ja kui ta ei ole minuga kena, sel juhul on mul väga lihtne leidauusi inimesi, sest siin tahab igaüks lääne-inimesega koostööd tehA.kahtlustan, et mingit jutud käivad tööjuures, et Sunita minu juures käis, sest töölised kõik naeratavad ja töölismehedmidagi sosistasid minu mandy maalingu kohta...täna ka kolm väikest rikast vusserdisnaist, kes vist arvavad et võivadmind omada, sosistasid midagi ja näitasid mu käe peale....nad võisid rääkida ka sellest raamatust...juhul kui peaks hakkama neile jälle seletama, mina jubaharjutan kodus kuidas kõike eitada ja kuidas rääkida kui tore nädalavahetus meil oli oma india perega kelle juuresme elame ja kuidas nad meile kõigile tüdrukutele mandymaalinguid tegid.sest noh, siin oskavad kõik eitada ja näidelda, mina veel õpin seda näitekunsti. ärge muretsege, see on normaalne siin.
kõik mis on keelatud on palju külgetõmbavam ja mul juba ideed liiguvad kuidas ma seda vaest väikest töölistüdrukutaidata saaksid ja mida temalt õppida.. muidugi, ikkagi ta ju indialane, nii et ka temas kindel olla ei saa..nagu ikka seebiooperites, ei saa kedagi usaldada ja tuleb ise kaasa mängida...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home