Saturday, December 30, 2006

oo my god

oo my god.
seebiooperist:
30.dets.2006

Mu koige usaldusvaarsem inimene toojuures ja parim abiline, kellele alati kindel vois olla Ajey, JOOKSIS ARA.
Bossi vend, yks mohamed'idest soimas teda...jumal teab milleparast.. ja ta LAHKUS, jooksis ara.
koik mu vennad ja oed, toolised ja ka tootajad, koik NUTSID terve paev ja keeegi ei tahtnud enam tootada.
Ja ma ei saanud oma "vendadega" ka raakida, sest nad vaatasid mind nutvate silmadega ja ma oleks ise ka nutma hakanud neid nahes.

Tegin oma tood...viisin oma tood oma "odedele" tikandi tydrukutele ja nad olid vaga onnelikud, et saavad jalle minu disaine tikkida.....KUNI, mone aja parast avastasin, et nad teevad jalle midagi muud...ja selgus, et uus tydruk, uus tootaja kelle boss toole vottis oli canceldanud koik minu disainid ja ei luba toolistel teha minu disaine...ja yldiselt olin juba varem tahele pannud, et koik asjad mida ma neile viin, mitte midagi ei tehta.

Istusin oma kabinetis ja hakkasin kotti kokku pakkima ja motlesin, et lahen koju...BOSS tuli vastu ja ytlesin, et lahkun, kuna CHooti (uus tydruk) ei luba toolistel minu disaine teha...boss laks naost kahvatuks ja hakkas asju selgitama. ....ja ytles et pole hullu uurime asja... koikidega raagiti ja korraldati...ja CHooti hakkas mulle kohe pugema ja bossile pugema ja vabandama, et ma voin alati tema poole pooruda jne....
....
aga koik siiski nutavad ja tahavad toolt lahkuda.... ja on vaga narvilised..ja kurvad...

sellised lood toimuvad..hetkel...
olge kursis..
loodan paremate teadetega uuel aastal. ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hei, kas sinuga on kõik korras, pole ammu midagi kuulnud-mure on!
jaanika

5:49 AM  

Post a Comment

<< Home