Sunday, December 17, 2006

P6rgu Tolm

hah,
minuga on vahepeal midagi juhtunud..
kaisin vist taevas voi maapealses paradiisilaadses kohas.. nimega Kerala - louna- indias..
sellest tuleks kirjutada eraldi peatykk, pildimaterialiga, teen seda kui aega leian.
ja nyyd siis taas tolmuses korbevusserdiste linnas jaipuris.
kui taevast porgusse sattuda siis on paha tunne kyll ja nii ka minul... kui peale 2 nadalat uuesti toole laksin avastasin..et uus voimukas tydruk Schooti on peale minu disainide kopeerimise ka
ara hoivanud minu laua ja tooli ja koik minu asjad KOKKU PAKKINUD karpidesse...
olin suu lahti imestunud...kui nagin enda laua taga tema arvutit ja asju ja et koik on ymber paigutatud ja minu disainide tootmine on katkestatud ja kangad karpi pakitud ja asjad kilede sisse pakendatud ja ainult koige paremad disainide kaustad oli lauale jatnud..
olin vait kui sukk ja ei osanud sonagi oelda...kuni hakkasid tulema seletused ja vabandused ja
mind paigutati tagasi SINNA laua taha, kus olid TEMA asjad....
ei raakinud paeva jooksul sonagi ja ei votnud selle Schooti s88ke, sest ilmselt mul oleks hakanud
paha nendest. tahtsin kohe lahkuda, aga motlesin siiski ymber ja nyyd
tahan moned lopetamata asjad siiski lopule viia... Siin kasvan voitlejaks,
sest muudmoodi ei saa, vastaseljuhul oleksin lihtsalt allasurutud ja araraagitud valge tydruk.
niisiis hakkan taas voitlema, et tehtaks valmis minu disainid ja enne lahkumist kavatsen
hulga fantastilisi tikandi ideid ja muid kavalaid nippe kaasa haarata.
hoidke mulle energiat.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

no see oli küll nüüd esimene "väga hea" üllatus.sain ma õigesti aru,et sinu puhkuse ajal Keralas võttis see tsikk konkreetselt kogu sinu töö ja isegi toa jne üle?see on ju HAIGE.

kas sa käisid bossi juures juba õiendamas ja küsimas,et ms toimus?kuidas ta lasi sellel juhtuda. inimesed jäävad ikka inimesteks,igalpool,isegi Indias,kus sa alguses kohe tundsid mingit erilist rahu inimeste seas.KADEDUS.

igaljuhul võitle siis tugevalt ja loodan,et see väga imelik asi laheneb sinu kasuks.
pace;)

6:00 AM  
Blogger katlina said...

siin linnas ei jaa inimesed inimesteks, kuna 80% inimestest on orjad ja nad ei saa isegi oma elu yle otsustada.
ma ei tea kui kaua ma suudan selle koige nagemist valja kannatada..
proovilepanek!

4:59 AM  
Blogger EstIndi said...

siin ongi k]ik kadedad. india vark. ei osata kunagi teha midagi nagu uhise eesmargi nimel...
noh, mina naed ei saanud selle kadedusega hakkama ja lahkusin toolt. sul onneks muid jamasid pole...nii et tubli, et jaid. seda jama, mis edasi tuleks...oi seda oleks palju....
aga jah, tugevaks teeb see elu siin. parast seda oleme meistrid valmis...;)

6:41 AM  
Blogger katlina said...

ma arvan, et me voiks saada
KANGELASNAISTE tiitli...

4:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kallis Kätuke......tule ära koju juba:) siis läheme jälle varblasesse rummikooki sööma!

6:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

kell on palju ja ma ei oska kirjutada enam :S

ja head aasta lõppu sulle!

6:25 PM  

Post a Comment

<< Home