Wednesday, November 29, 2006

VÕITLESIN:

Muide, eile avastasin, et uus tüdruk on võtnud minu mapi vahelt minu tikandikavandid ja toimetab mingeid oma asju nendega... rääkisin oma abilisega ja küsisin kas see on normaalne, et mis toimub...
Täna tulid tikandi töölispoisid, kes on ka mu abilised ja nn vennad...minu juurde ja näitasid, et
mida kõike uus tüdruk on minu tikandikavanditega lasknud teha ja et olevat isegi
bossi juuresolekul rääkinud, et need on tema kavandid.
Olin ÜLIvihane...ja võtsin selle asja kohe ette...poisid veel õhutasid, et ma peaks kaklema hakkama, et miks ta teeb nii ja ütleb et need on tema kavandid...

ja ma võtsin asja ette ja küsisin, et miks ta võtab minu disaine nii...et ta sõnagi ei ütle mis toimub.. et see pole ilus.
Niisiis võitlen elueest, tundub et inimesed on siiski minu poolt ja arutavad seda asja ja muretsevad minu pärast, et mis juhtus. Sest uus tüdruk on väga isekas ja eriti vist ei
meeldi kellelegi.

niisiis võitlen...hetkel.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kaitse silmi

5:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

tere.mäletad ju küll mind.käisime koos suveööl rahvaga pirta teele joonistusi tegemas jne.
miks ma alles nüüd midagi comment`in - sain eile sõjaväest välja.ehk ma alustasin su blogi lugemist täna;)

tahtsin sle öelda,et sa kirjutad elavalt ja väga fun on lugeda.tekib mingi tunne,kuidas seal võiks olla.
kujutan ette kuidas esimese vihmaga sitt voolas ja rahvas hullas,kuidas su sõber Sumita laua peal magab,kuidas sind kõik katsuda ja vaadata tahavad jne

olen india kohta elu jooksul ühtteist lugenud,aga sinu jutud on siiamaani kõige paremini seda "india tunnet" tekitavad.

Jaipuri kohta lugesin kohe oma uuest Lonely Planet`ist.Siin räägitakse kui maailma roosaimast linnast,mille vanalinn on sünge ja inimesed seevastu lõbusad.
Siin kiidab kohta nimega Copper Chimney.oled käind seal?
Amber Forti nimetab ka suureks saidiks.ja kino,kus on roosa sisu:D

ma loen siis edasi nii palju kui jõuan.kirjuta aga edasi;)
ole vahva ja tervita hindusid!

11:13 AM  

Post a Comment

<< Home